.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عکس خبری/ وقوع سیل در کلاردشت


  بر اثر بارش شدید باران و تگرگ پنجشنبه شب و صبح امروز جمعه در بخش گردشگرپذیر کلاردشت، بیش از 100 واحد مسکونی حاشیه سردآبرود تخریب شد.  
























عکس / ارسلان رسولی



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نادعلي صادقيان 4 تير 1390
به دلیل عدم صداقت برخي ازدست اندرکاران و تصمیم گیری های غلط وعدم آگاهی ازعوارض زباله، انباشت زباله بدون هیچگونه عمل جداسازی از مبدا، در داخل و حاشیه های جنگل و در بهترین مکانهای توریستی و طبیعی و نزدیک به مراکز مسکونی شهری یا روستایی با کمترین فاصله حمل و با ارزانترین هزینه انجام می شود. یکی از مهمترین عوامل تخریب عرصه های جنگلی تخلیه و دفن غیر اصولی زباله و فاضلاب در این عرصه ها است.همچنانكه تصاويرنشان مي دهد جنگل ها تا سر حد امکان مورد بهره برداری قرار گرفته اند و پیوسته از باروری آنها کاسته شده است و عدم پوشش تپه ها و عدم وجود درخت يكي ازعلت هاي اصلي اين ويراني است.پس در حفظ و نگهداری همین مقدار پوشش جنگلی کوشش کنیم.
در حال حاضردر کناره ي جنگلهاي انبوه فوق العاده زيبا واقع در شهرهایی مانند چالوس، نوشهر، كلاردشت ،عباس آباد، رامسر که جزو شهرهای توریستی شمال کشور محسوب می شود، مملو از انباشت زباله و شیرابه های روان هستندو محل دفن زباله قرار گرفته اند که هم از نظر منظر و هم از نظر اکولوژیکی مشکلات بسیاری در این مناطق به وجود آورده و سلامت مردم این شهرها را تهدید می کند.


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.